måndag 8 november 2010

Jag brukar sexa i Danmark

Trååkig dag detta har varit. Sov till ett på dan, vaknade upp och kunde knappt ta mig ur sängen. Fick till slut upp mina smala kinesögon och kunde sakta krypa ut ur rummet.
Resten av dagen bestod av mig, sittandes framför datorn, i pyjamas och en kopp thé. Seegt.

Tog mig ut på en promenad på kvällen, men insåg att jag hade total missat att det var kallt ute och bara tagit på mig en minimal jacka. Jag kunde ju inte veta liksom, att det var kallt. Jag har ju suttit inne hela dagen med fördragna gardiner.
Hur som helst ska jag krypa till kojs snart, tror jag håller på att bli sjuk. Blä. Tjo flöjt.

Varför frågar Facebook mig om jag har sexat i Danmark, varför vill Facebook veta om mitt sexliv? Och vad har det med Danmark att göra?
Några av livets stora frågor...