måndag 7 mars 2011

Varm paj med glass


Jag känner mig fortfarande bakis...
I fredags var jag och Iza ute och åt på Wagamama. Tjockt med gott var det där. Sen drog vi till Ankan och tog en drink, och sedan gick vi till The Bridge och trängdes med en massa fjortisar. Kom väl hem vid 3 skulle jag tro.
Vaknade på lördagen och kände mig sådär, men jag tog mig upp och piggnade till. Sedan vart det mat för hela slanten. Vid tio anlände vi till Andreas som hade fest, där var det livat, och mer livat vart det när vi kom. Höhö.
Även om kvällen var kul så slutade den med att jag fick Antons höft rakt i huvudet. Orkar inte förklara hur, men en massa folk hade lagt sig för att sova i Andreas säng. Jag låg på golvet bredvid och Anton låg precis på kanten. Det gjorde i alla fall väldigt ont, så då begav sig jag och Linda till Linda och sov där. Söndagen var inte kul alls. Mådde riktigt dåligt.

Idag var jag och Sara på Ikea och jag inhandlade nästan allt av det som ska finnas i mitt nya rum!
Så nu är det bra. Jobbar imorgon och på onsdag ska vi flytta rummen!

Här är det jag inhandlade idag. Nu är det bara hyllor och en byrå kvar!

Nu blir det varm paj med glass och Scott Pilgrim vs The World.