måndag 24 augusti 2009

Svårt

Jag har nu insett att blogga inte är min grej riktigt.. Men jag ska göra mitt bästa!

Nåja, bortsett från det så börjar jag skolan imorgon, känns väl sådär, hade mycket gärna kunnat ha sommarlov ett tag till. Men det är som det är.
Sista året nu då, sedan... FRIHET! Eller snarare arbetslöshet.. Har bestämt en massa grejer som ska hända efter skolan, och nu känns det som om det börjar ljusna, men i o försig så bestämmer jag alltid en massa grejer, som, när det väl kommer till krita iiiinte riktigt "händer", så att säga.. Men som jag sa tidigare, det är som det är!

Idag förövrigt, för det är ju det man egentligen typ ska skriva om i en blogg, (vad man har gjort och så vidare, vad jag vet i alla fall), så har jag shoppat lite till kryssningen som kommer att ske den 27/08, alltså på torsdag! Tänker tyvärr inte lägga upp några bilder på plaggen.. Dels för att jag inte tänker riskera kraschen på min kära dator som redan är överfull med bilder, och dels för att jag inte är någon slags "modebloggare" eller expert på ämnet heller för den delen..

Andra nyheter, eller ja, nyheter och nyheter.. Information kanske, information med egna åsikter kanske, nåt sånt.. Jag blir 18 år på onsdag, hurra! Nu kan jag flytta hemm ifrån, skaffa körkort och köpa lätt öl, kan det bli bättre? Har dock inga planer på dom första två.. än, det vill säga.
Och om jag ska vara ärlig så kommer jag antagligen inte skriva något inlägg på ett tag, som jag sa i början, blogga är inte riktigt min grej lixom. Hehe

Men jaja..


Hare gött!