tisdag 15 september 2009

London

Halloj.. Nu kom jag ihåg den, duktigt!

Helgen var trevlig, så där som en helg ska vara. Fest, chill och joggning sammanfattar samtliga dagar av detta veckoslut!

Veckan lär ju också bli som en vecka ska vara: fullspäckad, stressig och allmänt otrevlig! Men det är som det är... Ska väl försöka hinna med lite ärenden också.

Imorgon ska jag, Kim och Linnea på en mässa för utomlands studier, som hålls i World Trade Center, eftersom vi så gärna vill ut i världen och mogna till, haha. Men det blir säkert lärorikt!

På fredag ska vi till Expressen och hälsa på lite med ARL-läraren, kommer hem runt sex/sju på kvällen, käns ju så där halvkul i och med att det är en fredag...

Men nu tänkte jag ägna dom sista raderna åt min överskrift: London. Vi tjejerna i klassen har nämligen bestämt oss för att dra en liten weekend resa till London snart, låter riktigt lovande må jag säga!

Men nu ska Linda och jag käka lite snickers!

Hare gött!