onsdag 9 september 2009

Som valigt!

Ja som jag skrev på överskriften blev det som vanligt och jag glömde bort min lilla blogg... Har kollat runt på de största bloggarna och jag måste bara säga att vissa är riktigt duktiga på detta fenomen! Själv som den ungdom jag är har jag inte riktigt förstått mig på bloggning, knasigt! Men nog med detta!

Jag är 18 nu och myndig, känner inte att något har ändrats så där jätte mycket dock.. Men jag kan gå ut och dricka nu och det är väl det viktigaste, utan att låta som en "bort-supt-förorts-tjej", vilket jag faktiskt inte är!
Mamma har Tupperware-party just nu, så jag känner mig lite smånostalgisk även fast jag verkligen borde plugga (historaprov imorgon, HELA ANTIKEN!), hon har inte haft Tupperware jippon sen jag sprang runt i blöja! Förövrigt så ska vi köpa en Ricesmart, en fancypancy-pryl som man kokar ris i, för vi är ju SÅNT stort behöv av en plastbytta som kokar ris snabbare!

Snart blir det party för mig och Linda! Vi ska ha temat "barnkalas", dvs tårta, lekar och discodans! KUL! Det ser vi framemot! Och på höstlovet blir det en till kryssning med Emelie och Linda. Sedan har ju Anna blivit 18 så hon lär ju hänga med :)


Men nu ska jag plugga! Försöka i alla fall..


Hare gött!