tisdag 27 oktober 2009

Åh nej!

Jag och Linda var i Kista galleria i söndags för vi tänkte hitta någon form av "kryssningsartiklar", men det var så hemskt mycket folk där så vi åkte hem igen och bestämde oss för att göra samma sak nästa dag men stanna längre i stället, så det gjorde vi. Vi stannade i Kista från halv ett till halv nio. Ehh. Vi såg två filmer: Bröllopsfotografen & Zombieland.
Första var helt okej, ganska rolig och så där svenskt mysig som en svensk drama-komedi ska vara.
Den andra var en dålig idé, jag har nämligen en stor stor STOR STOR "FFNSIE" (fobi för något som inte existerar) för Zombies. Ja, helt riktigt, medan andra går omkring och är rädda för spindlar och chokladpudding går jag omkring och oroar mig för att det ska bli en Zombieinvasion. Ehh. Sååå, som jag skrev innan, dålig idé! Men jag blir så nyfiken på Zombiefilmer, typ som att lukta på en rutten banan, det lukar skitilla men man vill ändå lukta fler än en gång.
Så under större delen av filmen satt jag och blundade och intalade mig själv "Det är skådespelare med smink, det är skådespelare med smink, det är skådespelare med smink"














Vet ni hur jobbigt det var att leta upp en bild, jag fick lite panik! Jag tog en med en kille som såg ut att vara söt utan sminket, eller tänk om det inte är smink, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!





Hare gött!