tisdag 13 oktober 2009

Fint

Halloj!
Nu är en ny vecka inledd, men helgen är snart här igen, det går fort när man har roligt!
Helgen var supersweet, tre fina tjejer följe med ut till landet med mig för att mysa i lillstugan, kolla på film och ta promenader i skogen. Vi passade även på att spela in en skräckfilm ute i skogen, skoj! Måste erkänna att jag blev lite rädd på riktigt när man skulle ut ur lillstugan till stora huset för att använda toaletten på kvällen. Men jag redigerar den just nu så den är inte redo för tuben än, men jag länkar så fort den är uppee!!
Hehehehehhhe















I helgen så har Izabelle sin bemärkelsedag, 18 år blir jäntan! Så det ska firas med pompa och ståt! Utgång på lördagen! Sedan så tänkte jag och Linda passa på att fira Anna och Oscar på fredagen, gå ut och äta och sedan kanske dra en repa i bajs-Märsta.

Snart är det kryssning igen, inte bestämmt vilket datum än dock, antingen 28-29 eller 20-30 beroende på när man jobbar och sådant. Men hursomhelst är det Halloweenkryssning, jag tänkte vara ett hederligt gammalt lakanspöke! Hehe

Sedan så ska jag träffa vargar på Kolmården med mina kära syskon, hoppas inte att min rädsla för hundar tar över så att jag blir rädd för dom... Sedan ska jag bli bjuden på Grill och sedan utgång!

Det händer massvis roligt nu, happyMaja :)












Hare gött!