söndag 4 oktober 2009

Trevligt veckoslut

Detta veckoslut, inklusive torsdag har varit väldigt trevligt!

På torsdagen var det öppningsbjudning på Beyond Retro, vi fick drinkar, lyssna på bra musik och se massvis med vackra människor. Vi passade även på att ta några öl på Dovas innan och efter.

















Tre fina damer på väg hem efter kvällens äventyr

På fredagen gick vi i ca 35 min, vi skulle mötas utanför kulturhuset och se en utställning av Sara Granér, mycket bra var den, helt otroligt bra faktiskt! Kände att min inspiration sakta kom krypandes tillbaka! Tummen upp för det.

Fredag kväll bestod av ett lugn, sov hos Linda, vi tittade på film och sov, räckte bra för mig.

På lördagen kom Kim och Iza hit för att spendera natten på min soffa, vi kollade på massvis av filmer, lockade håret och dansade till Single Ladies i höga klackar framför min webcam, inget som åker upp på tuben dock! Sedan somnade vi, fortfarande en aning höga på allt godis vi tryckt i oss, till en piratkopierad Harry Potter 6 köpt i Thailand med engelsk sub som inte stämde överens med det dom sa.
Och idag, söndag har endast bestått av datortid, vilket faktiskt inte gör nåt alls, ska ta en kopp choklad thé och lägga mig tillrätta i sängen för att titta på det fjärde avsnittet av Mannen Under Trappan på kanal 1.

Hare gött!