torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

Alla håller på och summerar sitt 2009 men jag kommer liksom inte på något speciellt som hände det här året för mig.. Men jag ska försöka göra en liten lista, here goes nothing:

1. 18!
Den 26 augusti blev jag 18 och kunde dricka hur mycket öl jag ville.

2. Revyn!
Andra året med revyn, det bästa året hittills!

3. Förälskelse! Nej, inte en pojke.. En film, Avatar! (Jag vet, lite pinsamt..)

4. Bloggen!
Tog tag i min blogg! Glömde bort den hela tiden, stackarn!

5. Inget varar för evigt!
Gick från ett helt gäng av vänner i Märsta till endast tre.

6. Framtiden! Blev mer säker på vad jag vill göra i framtiden, och nu känns det bra!

Och nu kan jag liksom inte komma på nåt mer, försökte få det till tio i alla fall, men jaja!

Nu ska jag börja med fästmåltiden! Ha en awesome kväll och natt!






Mitt försök att se normal ut på ett kort, vanligtvis blir det bara någon ful min, sån é jag liksom!









Gott Nytt År!