söndag 3 januari 2010

Sverige är ett fucked up land!

Ja här i Sverige blir vi fruktansvärt arga när dom skjuter lejon i Afrika, så arga att man till och med ger pengar åt organisationer som försöker få slut på detta hemska tjuvskytte som pågår, men vi har inte tid att bry oss om våra egna rovdjur??
Självklart är det inget fel att ge pengar för att få slut på tjuvskytte i Afrika, men hallå! Det fanns ca 210 vargar i Sverige nyss, på en dag minskade det med 27!! Det finns alltså 189 vargar kvar nu, vargen är AKUT utrotningshotad i Sverige och regeringen ger tummen upp åt "skyddsjakt" vad fan nu det är. Tänker dom med arslet eller?
Gick varenda jävla jägare ut och sköt eller? "Oj vad kul! Nu ska vi skjuta vargar för att skydda vår mark och våra får som betar där!" Det är ett djur! Som lever i skogen och äter andra djur, ibland får! Lev med det! Man kan inte hålla på och skuta av djur hit och dit och tro att man inte får tillbaka sen!

Vår moder ångrar nog att hon skapade oss, och en dag hoppas jag att hon dödar oss alla, vi förtjänar fan inte att få leva kvar, vi håller på och dödar våran egen moder, naturen..

Jag hoppas att alla som förstår att det här är fel ställer sig upp och skriker politikerna och dom skjutglada jägarna rakt i ansiktet. Jag hoppas ni skriker så att deras skinn ramlar av från deras ansikten.

Jag tänker i alla fall skrika allt vad jag kan, så att dom hör!