söndag 27 juni 2010

Ledsen_chey91@mastetilljobbet.nu

On my way to work.. Jag är helt slut. Önskar att jag fick sova en stund till, men maten till patienterna delar ju inte ut sig själv har jag hört, så man får väl ta en för laget I guess.

Denna helgen har varit jobbig, onsdagen var lugn, fredagen var sjukt stressig men då slutade jag i alla fall vid fyra. Fredagen var värst, jag kände mig så olycklig över att det var midsommar och att jag sprang omkring på ett sjukhus och lämnade prover och plockade disk.
Gårdagen var helt ok, men jag tappade mitt busskort och kände mig lite arg. Jag råkade till exempel, i stundens ilska, slänga min matlåda i en papperskorg utomhus bara för att den var i vägen.
Men nu är det bara en arbetsdag till och sen är jag ledig två dar, chill!

Oh btw, vem är "Fest Sara" och varför har jag hennes nummer på min mobil??

Nu ska jag gå och ge mat åt utsvultna mammor...















Här kommer en bild på min pappa, vet inte varför, saknar honom lite dock.