lördag 21 augusti 2010

Ångestshopping och en sjuk syster

Idag drog jag och shoppade ensam i Sollentuna Centrum, blev väl lite smått och gott, inget "WOW" direkt. Kändes konstigt att vara tillbaka i Sollentuna efter sommaren, lite nostalgisk kände jag mig.

Igår fick min sjuksyster till syster skjutsas till akuten på Huddinge, hon har fått något slags virus på balansnerverna, så hon var yrslig och föll ihop flera gånger, läskigt! Så nu är jag snart på väg dit och ska hålla henne sällskap, laga lite mat åt henne också. Är lite orolig att det ska vara något allvarligt men enligt henne så kommer det hela att gå över om nån vecka. Känns ju bra.

Sheesh vilket tråkigt inlägg detta var.. Fett gravallvarlig.

På torsdag är det min bemärkelsedag jajamän! Då blire feest, ska höra med mor och far om det är ok att jag tar hit some people på fredag och har partey. Jaja, nu ska jag väl bege mig.

(TRÅKIGT INLÄGG FORTFARANDE(capslock)!!)