söndag 5 september 2010

Bröllopsfotografen

That's moi!
I går, lördag var jag fotograf på en möhippa och nästa helg ska jag fota ett bröllop. Kanske ska göra detta till en företag? Eller kanske inte..

Hur som helst så var möhippan kul och det bjöds på parkhäng och poledancing. Jag dokumenterade det mesta både med kort och filmning. Nu har jag bara cirka 400 bilder och en timmes filmning att redigera... Men vad gör man inte för the mighty dollar, eh kronan?
Men nu är det söndag och jag vill mest vara bakis och chilla, jag säger chilla alldeles för ofta nu för tiden! Tar jobbet sen..

The, to be, bride var tydligen en prinsessa! Hade ingen aning, lovar!


Var på inflyttningsfest igår hos Läll, trångt och mysigt var det, fast jag drack lite för mycket rödvin actually och nu känns det som att mitt huvud ska sprängas. Eftersom det var inflyttningsfest så ska man ju ha med något till the host kom jag och Iza på när vi var på väg till festen, men eftersom klockan var närmare tio så var alla affärer stängda. Så vi tog oss i kragen och nallade lite blommor ur rabatter och fick ihop en trevlig bukett, vårat tema var "saker som växer" och det var det verkligen! Inga fjantiga tulpaner eller så, nä här ska det vara rönnbärskvistar och gräs! Men han blev glad i alla fall, Kjell.

Kjellebelle som hade fäzten!