fredag 17 december 2010

I won't be home for christmas

Årets jul blir en ensam jul.

Det var ju så att både min syster och jag skulle jobba julafton kväll och juldag dag. Vilket betyder att man missar hela julen. Men det var lugnt för att båda skulle jobba liksom.
Men nu har min syster blivit sjuk och kommer antagligen inte jobba på jul. Känner mig lite övergiven och ensam.
Och i och med att min familj ska till familjen Hovland över jul så kommer jag åka hem till en tom lägenhet på kvällen, och vakna i en lika tom lägenhet nästa dag. Kommer kännas sådär. Men sånt är livet antar jag. Fortfarande inte så kul.

Haha, det där kommer vara jag typ.
(Bild från google)


Nu ska hänga i soffan och vräka i mig chips och choklad för att dränka mina sorger (man säger iof så när man ska dricka alkohol men vad fan, det fanns ju ingen hemma)