tisdag 7 december 2010

Vattnet färgas rött i Taiji varje höst

Igår såg jag dokumentären The Cove. Den handlar om ett gäng aktivister som tar sig till en liten by i Japan där 26.000 delfiner går ett grymt öde till mötes varje år. Orkar inte gå in på den mer än så. Jag kan ju bara säga att jag grät tills mitt huvud dunkade och jag blev alldeles sömnig. Kröp ner hos mamma en stund. Kan definitivt rekommendera den, men den som är känslig ska veta att slutet är hemskt.

Idag fick jag hem den finaste ringen någonsin, från Modekungen.se. Bild på den en bit ner.
Ska jobba tors-fre och förhoppningsvis händer något roligt på fredag, känner att dessa dagar utan jobb blir otroligt rastlösa.
audhskhidfj
Nä fy, nu ska jag göra nåt kul. Vad nu det kan bli.

Här kommer några dåliga bilder tagna med mina ifån.



Meow. Fin.

Totally dramatic!