fredag 28 januari 2011

Back in the days

Jag ska strax börja packa inför landet, men jag blev så otroligt sugen på att titta i gamla fotoalbum.

Farmor är nog den vackraste, absolut en stilinspiration.

Ung far, det roliga är att vi fortfarande har kvar det där täcket.

En väldigt ung mamma och en väldigt liten Nicklas.

Jag älskar de här korten från när mamma och pappa var teenagers. Super tuffa!

Mormor i den finaste 60-tals outfiten.

En gammal farfar i tjusig hat och scarf.

En ung farfar.

Farfar och farmor till höger, så otroligt tjusiga i hattar.

Farfar plus AIK teamet på Times Square i New York.

EN vältränad farfar, om ändå det gick i arv...

Fina farmor.

En glad mamma i rolig frisyr.

En ung far i tufft halsband.

Det här var min favorit bild när jag var liten, skrattade alltid hysteriskt åt skrattgroparna i mammas rump.

Nu blir det landet i helgen. Och smörgåstårta.