söndag 16 januari 2011

Eds-fucking-bro!

Ollo! Sitter i stugan på landet med dåligt internet och kollar på Inuyasha.

Det här nördar jag!

Åkte ut efter jobbet igår, bussen jag skulle ta gick dock inte, plus att min mobil bailed one me och total dog. Och där stod jag, i en busskur i -18 och kände mig en aning lost. Men som tur var så var mannen på Pressbyrån en trevlig karl och lät mig ladda min mobil medan han klagade sig över kylan, hur dåliga nutidens mobiler är och att han vill hem eftersom det var fredag. Jag nickade frenetiskt med huvudet och svor lite över att mamma inte svarade i sin telefon. Men det löste sig och jag kom till slut ut till Eds-fucking-bro!

Eds-fucking-bro! Minus snön då..
Den här bilden är dock kung, pappas djävuls tecken är klassiskt och mamma ser mest allmänt irriterad ut.

Idag så fyllde min barndomsvän Emma 20 år(tiden går way too fast! Jag menar, det kändes som nyss vi hängde i grusgropen och fångade ödlor!) så vi var över och proppade i oss tårta och bullar, och mamma drack 18 koppar kaffe.
Men ett stort grattis till dig Emma! :)

Jag har varit lite förvirrad över min framtid men jag tror nu att det kommer att lösa sig. Har nämligen hittat en folkhögskola i Jakobsberg som har en del intressanta kurser, plus att det skolan ligger på en gård och de äter endast vego mat där. Man bah: Hallå! That's totally me!
Så nu ser framtiden bright ut!
http://www.jakan.nu/ <- Hemsidan!

Nu ska jag fortsätta nörda Inu och se till att jag inte råkar lägga mig på våran vän nattfjärilen Erik (hittade på namnet nu, han måste ju heta nåt liksom).