söndag 27 februari 2011

Alltså, jag kommer aldrig veta exakt hur jag vill ha mitt hår. Men jag börjar känna att jag inte riktigt orkar hålla på och färga skiten hela tiden. Så jag har lite halvt bestämt att jag vill bli blondie igen. Eller igen, som att jag var det nyss, det var ju ganska längesen.
Hade tänkt att jag skulle gå till en bra frisör som får klirra biffen åt mig, känner att det får gärna kosta lite men att det blir bra. Man har ju hört om de som gjort det själv och det har blivit totally drama!
Så nu sitter jag här och tänker lite, hmm, vilken blondhet ska det vara? Jag vill inte se knasig ut liksom. Så tänkte jag på en dam som sjunger så fint och som hade så fint hår i en video med Tinie Tempah. Ellie Goulding! Och så kollade jag i typ en timme på google bilder innan jag hade bestämt mig för att det är hennes hår jag vill ha! Så det får bli om nån månad när jag har the money. Kan tänka mig att det kommer gå på några riksdaler.


FINT!


Här är videon btw! Totally awesome! Dem spelade den på 4music i London all the time...
Btw, igen, så ska jag till London i sommar igen. AHH, can't wait!