lördag 5 februari 2011

Selecta

Nu är jag hemma och nästan över hälften av helgen är avklarad. Precis innan jag skulle gå hade en patient släppt en riktig brakare så det luktade riktigt illa i korridoren, små sprang lite ut till hissarna. I smyg, man vill ju inte vara ohövlig liksom.
Tågresan gick fort, läser "Pappersväggar" av Ajvide. Men det var en tant som tydligt var irriterad på att jag hade tagit "pensionärsstolen". Men hon hade inte mage att säga så till mig, utan hon satt och blängde på mig igenom halva resan. Verkar kanske elakt, men kom igen liksom, det finns typ 100 "pensionärsstolar" i hela tåget! Bara välja och vraka lilla damen.
Sitter här och vräker i mig cheescake och Kex choklad. Lördag!
I just LÖVE Selecta! Köper alltid nånting från en sån maskin på Flempans staion efter jobbet på helgen. Det är så smidigt med sms grej plus att det känns som att man får det gratis. Helnajs!



Snart kommer Linda med asiatisk mat som jag ska vräka i mig, och efter det ska jag vräka i mig chips och dipp och 10 glas pepsi! Detta planerades redan i tisdag, så jag har liksom längtat ganska mycket efter det. Borde ha en godiskalender så att jag kan planera exakt vad jag ska äta på helgen. Att bara äta godis på helgen ganska irriterande samtidigt som det blir en helt annan grej med godis, det blir nästan som när man var liten. Helt magiskt!
Nu ska jag hänga tvätt och fortsätta trycka i mig allt som jag ser!