tisdag 26 april 2011

........................

Var och klippte mig idag. Och grät in public för första gången. Så sjukt töntigt att gråta över sitt hår, men vad fan ska man göra.
Det som hände var att frisören klippte bort typ 70 procent av mitt hår. Och det var inte ens så att jag bad om att få det så, jag sa endast att jag vill klippa ur det lite. Så nu ser jag ut som att jag kom direkt från 80 talet. Yes.
Fan vad missnöjd jag är, mitt fina hår som jag har sparat på ligger nu förmodligen i en papperskorg på frisersalongen. Jag kan ju berätta att jag gråter nu också. Fan.

Jag har försökt skämta bort det lite som jag brukar göra när något har gått fel, men det går faktiskt inte. Fan igen.

Jag som hade såna planer med mitt hår. Jag skulle bleka och spara ut ännu mer. Nu känns det mest pissigt. FAN!

Jävla helvetets skit korv, luderbajs med senap och äckel, röv snor äckelbaaaaaaajs.

Fan vad dåliga svordomar jag tar till med.

Nu ska jag gå och gråta mig till sömns. Skit.