torsdag 7 april 2011

På en matta i Indien

Tänkte bara visa mitt Photoshop projekt for today. Har suttit ganska länge och knepat och knåpat med den. Ville få den att se nästan ritad ut, ganska ok resultat actually! Ser ut som ett bokomslag till någon larvig svensk roman om nån medelålders kvinna som har bestämt sig för att sluta följa samma liv som hon levt varje dag av sitt liv och börja leva på riktigt. Så åker hon till typ Indien och klappar elefanter och ritar röda prickar i pannan. Så har hon en liten romans med någon indisk man som är dålig på engelska, men som ändå lyckas få ur sig "why u so sad?". Boken skulle heta något i stil med "Röda persikor" eller "På en matta i Indien". OKEJ! Vet inte var det kom från. Men visst lät det passande?

Black Swan var bra men ganska obehaglig. Plus att jag köpte ännu fler jackor. Va? Jag fattar inte varför jag köper jackor hela tiden? Knas.

Men jag ska sova för nu har jag vänt på dygnet totally. Kommer by the way sova på jobbet på fredag. Känns så off! Men jag orkar inte ta mig ända till Märsta. Halla! Ska ju ändå dit igen om några timmar.

HEJSVEJS!