torsdag 2 juni 2011

Jag kommer att bli rik på loppisen!

AHHHH! Jag verkligen HATAR, ja jag sa hatar. För det gör jag, jag önskar att det inte fanns, att det inte ens fanns ett ord för det.
Jag pratar självklart om att rensa sin garderob. Om du är en tjej eller kille som gillar kläder så förstår du nog precis vad jag pratar om.
Jag vet inte hur många påsar jag har fyllt med kläder som ska säljas, säkert 5 stycken, och då pratar jag om papperspåsarna man tar på Coop. Dom extra stora som bara stora barnfamiljer tar för att få plats med all coola och nudlar. Såna!
Men, ack, så är det precis lika mycket kläder kvar. Jag förstår inte. Jag överväger att ge upp och gå och lägga mig. Men det ser ut som ett jävla bombnedslag i mitt rum just nu och jag inte får plats i sängen på grund av alla kläder.
AHH!

Men jag ska ta tag i detta nu, och se till att det blir klart så att jag kan gå och lägga mig.

Medan så lyssnar jag på denna:



Toodaloo!