onsdag 20 juli 2011

Golfaren nr 1

HEJEHJEHJ

Idag har jag golfat! Kan ju dock säga att jag inte någonsin kommer att bli någon mästare på sporten. Jag tror att jag mest slog sönder den stackars mattan på driven. Men det var ändå kul och annorlunda kvällssysselsättning!

Imorgon är sista lediga dagen av denna vecka. Woho.

Jag drack nyss upp den fjärde koppen med ingefära, honung, mjölk och varmt vatten. Och nu måste jag pudra näsan innan jag kan skriva klart inlägget..

Så. Var var jag.

Jag hade typ inget mer att säga. Har köpt två par nya Converse, svarta läder och ett par gräddvita. MHMM.

Här kommer lite bilder, hej!


Denna bild antar jag måste förklaras.
Jag tänkte så här en morgon: "Undra hur jag skulle se ut om jag hamnade i värsta bråket?"
Och så sminkade jag några blåmärken och sår och sådant annat man får när man slåss.
Och så här skulle jag då se ut.
Nu vet vi det.

Mitt rum.

Ja, det var ju otroligt meningsfulla bilder. Och inlägg. Nu är man ju lite mer påläst om situationen i världen. Nu har man lite fler argument att dra till med när man sitter i en viktigt diskussion om den allmänna orättvisan som sker på vår jord.

Tack för mig.