tisdag 23 augusti 2011


Här kommer en lista som jag snodde från en annan blogg, mest för att jag ibland har lite dålig självbild och måste bekräfta mig själv, och för att jag lider av svår tristess.

5 saker jag inte vill/kan vara utan:
  • Musik (helst soundtrack-musik)
  • Vatten
  • Mat
  • Min säng (dvs sömn)
  • Luft
5 saker jag ogillar:
  • Att jag är så besatt av saker
  • Att världen ser ut som den gör
  • Att människor får skit för hudfärg, ursprung, religion, sexuell läggning osv..
  • Zombies
  • Tjafs
5 filmer jag tycker är bra:
  • Alla filmer med Johnny Depp (kanske inte Donny Brasco dock)
  • Populär musik från Vittulla
  • Lejonkungen
  • Sixteen Candles
  • Paul
5 maträtter jag älskar:
  • Nudlar
  • Smörgåstårta
  • Tonfiskröra med spagetti
  • Lax på olika vis
  • Vegetarisk lasagne
5 platser jag vill besöka:
  • Tokyo
  • London (har besökt)
  • Karibien
  • Dublin
  • Mississippi
5 saker jag vill göra:
  • Träffa någon person som har inspirerat mig
  • Leva i en fattig by och skita allt materiellt
  • Hjälpa till
  • Förändra
  • Bli helt jävla lycklig!