tisdag 16 augusti 2011

Hej

Åååh, var skall jag börja? Jag har ju inte bloggat på en hel sommar typ.

Lillkillen dog vilket var väldigt jobbigt faktiskt.
Jag kom på reservplats till utbildningen så vi får se hur det blir med det.
Jag har jobbat en massor.
Jag fyller år om två veckor.

Jag tänkte här om dan att jag hade massor att skriva men nu har jag glömt allt. Bra jobbat.


Jo, jag avskyr människor! Insåg det igår på Grönan, ja jag var där och åkte karusell. Det finns så mycket idoter och korkbollar. Människor som säger en massa dumma saker och som nedvärderar andra. Som inte förstår att det finns andra människor med helt andra förutsättningar och liv. USCH! Jag hade flera gånger lust att ge en fet smäll rakt över näsbenet på något. Men jag behöll lugnet. Som jag brukar.

Jag återkommer med info senare när jag kommer på något att skriva.

Tjingeling!