lördag 31 december 2011

Hej bloggen förlåt för att du är bortglömd här kommer en tråkig nyårsgrejlistasak.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag började söka en massa jobb och gick på en massor med arbetsintervjuer.


Har du några nyårslöften?
- Gå ner i vikt och att börja spara pengar, seriöst! Det brukar gå sådär med båda.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja några stycken bekanta producerade nya människor.


Vilka länder besökte du?
- UK och Irland!

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Deppat sönder.


Bästa minnet från 2011?
- När jag fick ledigt från jobbet för att åka till en väns landställe!

Bästa köpet?
- Mammas 50 års present!


Vad spenderade du mest pengar på?
- Resor.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag fick komma på min första arbetsintervju efter veckor av icke lyckade jobbsökanden.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Mycket ledsnare, 2011 har varit ett ganska pissigt år.


Favoritprogram på TV?
- Jag har ju inte kollat på TV direkt, men jag har kollat på serier. Misfits har lätt varit bäst!


Är det något du saknar 2011 som du vill ha år 2012?
- NEJ!

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att flytta ihop med syrran och börja på ett nytt jobb och att bli gladare(förhoppningsvis).