söndag 28 september 2014

I'm back

Tjäna.. Antar att ett formellt hej känns lite mesigt efter två års uppehåll. Men hur som, jag är tillbaka. Mycket har hänt dessa två år. Jag kom igång med min träning och gick ner en massor i vikt, jag träffade en pöjk som det klickade med, jag jobbade upp min självkänsla på det mesta underbara jobbet jag någonsin haft och jag hittade äntligen en utbildning som kändes rätt.
Så sammanfattningsvis så bor jag alltså numera i Halmstad hos min Robin och pluggar interaktionsdesigner på Halmstad Högskola. Har träffat nya underbara vänner som jag pluggar med.
Everything is going well! 

En av mina lärare tipsade oss om att börja blogga eller skriva dagbok för att verkligen få igång vårt skrivande och delande av tankar så jag kom att tänka på att jag ju faktiskt har en gammal blogg som går att renovera. So that's what's happening.