onsdag 30 mars 2011

5 bra saker just nu

1. Mitt nya rum, eller ja, "nya och nya". Rummet har ju funnits så länge jag minns, men det är mitt nu. Och det är nya möbler, ja ni fattar.



2. Rave Master. En manga som jag läser som påminner starkt om One Piece men som ändå är sjukt skojig och bra.



3. Jag har sökt in till högskola, så nu är det inte långt kvar tills att jag får ett awesome jobb och blir rik som fan. Skoja ba'.... inte.



4. Italien. I know, jag var fett "LONDON LONDON" för ett tag sen, och det är jag fortfarande. Men jag känner att jag vill lägga mina "semester-resabort-pengar" på nåt lite mer exotiskt. Låter as töntigt. MEN. Jag har tänkt lite och har bestämt mig att Italien var fan galet mysigt och fint. Så jag och Sara kommer nog att åka till Genova i sommar. BELLOO!

Vespa parkeringsplats i Genova. Crazy.

5. Idag. Det känns som att denna dag kommer att vara fin. Jag är ledig, det är fint ute. Jag ska ta hål i örat(AJ), boka tid för att bleka mitt hår. Och så har Ella laddat ner Tangled(som jag har velat se jätte länge) så vi ska kolla på den senare.