söndag 27 mars 2011

Life goes on


Bakis. Har ett kort på en sovandes Andrei som håller en plasthäst i famnen. Och igår insåg jag, Linda, Stefan och Andrei att det är väldigt kul att knacka på fönstret och sedan ducka. Även om man bara knackar på en trött tjej som står och väntar på sin otroligt berusade pojkvän.
Trevligt.

Den här månaden var lönen fin, men mina utgifter kommer också vara ganska enorma med tanke på att jag i fyra veckor i rad har hämtat ut paket från H&M.
Så går det när man gör om hela sitt rum.

Fan mitt huvud.

Ikea ska besökas imorgon, jag måste ju ha en taklampa liksom. Hallå! Jag tror det får bli denna.

Förövrigt så kollar jag bara på barnfilm just nu. Järnjätten, Chicken Run, Vägen till Eldorado, Balto. Classics. Och jag vill bli faster och moster snart. Det kanske händer.

Men jag måste sova. Annars dör jag nog. G'natt.