tisdag 1 mars 2011

Chill!


Okej, det blev lite change in my schedule! Idag blev det ingen flytt, och imorgon blir det ingen Ikea. Så imorgon blir det jobb och sedan kan jag chilla på kvällen. Sweet!

Jag städar lägenheten, tvättar och betalar räkningar at the moment. Sen ska jag laga mat, vegobullar och ris! Efter det blir det cykeln i en halvtimme, dusch och kanske en film. Sängen får komma tidigt idag eftersom jag ska upp early. Fan vad jag låter som en hurtbulle. Kan ju meddela att detta är en rare stund.

Igår gick vi en sväng med Tintin, han letade efter råttor i snön och lyckades gräva ner sig nästan helt. Kul typ det där!

Idag åt jag och Linda värsta kontinentalfrukosten, är fortfarande mätt från den!

Ägg, fil med müsli, mackor och oboy! Som på hotell!

Nu ska jag prepare for dinner! Jag och min svengelska alltså, det börjar bli lite av ett ticks.