torsdag 28 januari 2010

Saker jag skall göra innan jag måste lämna tillbaka min kropp till jorden

Sitta på en klippa och se solnedgången, sedan dricka champagne och vänta på soluppgången i tystnad.

Sitta i flera timmar och kolla in i ett akvarium.

Gå i skogen i en lång klänning som släpar i marken och samlar upp mossa och jord i kanterna.

Dansa till mina favoritlåtar i regnet utan att bry mig om att mina kläder är dyblöta och att mitt smink har runnit av.

Vandra en hel natt runt i gamla stan och upptäcka spännande saker som gör att det pirrar till lite i magen.

Ligga under täcket en hel dag med rosa-luddiga hörlurar utan att må dåligt av att jag inte har åstadkommit nåt på hela dagen.

Åka till alla de platser som jag har bestämt mig för att åka till och se allt det jag har bestämt mig för att se!

Hjälpa människor som inte har det så bra som jag.

Träffa en människa som kan tänka sig att leva med mig och även mina brister och att jag oftast skrattar åt saker som egentligen inte är kul.