torsdag 9 september 2010

HELG


Nu äre helg och jag ska jobba. Fina pengar det. Förövrigt så är superbusy med mitt andra jobb som bröllopsfotograf... Eller?

Har redigerat klart de flesta korten nu så jag kan chilla med det. Awesome.

Blir nog till att sova hos sis i helgen i och med att hon har en bil som man lyxcruisa i och vi jobbar ju på the same avdelning nu och allt.

Resa blir det också, fast bokat har vi ej gjort än, men det kommer, kanske blir det till Tunisiens varma land vi ska, och vandra omkring i öknen. Eller så chillar vi bara vid poolen som ett par riktiga schtekare. Hur som helst så lämnar vi Sverige den 16 hopefully!

Nu ska jag chilla ner under mitt täcke och drömma lite..

Appropå det; jag vaknade vid åtta idag av att min arm hade somnat. Hade legat på den, så den var helt lealös, kunde inte lyfta den eller röra på fingrarna. Flängde upp och sprang ut i köket(?) och stod och vifta våldsamt till jag tillslut såg att fingrarna rörde på sig. Då satte jag mig och klappade på Konrad en stund för att lugna ner mig.