tisdag 7 september 2010

Levande idkort


Idag fick jag åka in till stan och hjälpa min käre, men ack så icke problemfria, bror att skaffa ett nytt pass. Han ska nämligen flyga på måndag... Och han hade ingen leg och kunde inte fixa det själv utan behövde någon som släkting som kunde intyga att, ja detta är herr Per Nicklas Olsson, 31 från Sverige. Så jag var helt enkelt ett levande, gående id-kort idag, man måste ju prova på olika yrken. Och det tog ju sin tid så jag kom inte hem förrän nu. Plus att jag fick ett samtal från Huddinge sjukhus, och nu är det dags att börja jobba igen... Delade känslor om situationen, "money" är väl det jag kan säga om detta.


Men nu ska jag och morsan upp och ta en simtur i den nyrenoverade simhallen, go hälsa! Hoppas att det håller den här gången bara, jag menar hur många har man inte börjat och varit hälsosam i en vecka men sedan börjat sega ur och tänkt "äh vad fan, en chokladkaka skadar väl inte?".

Nä nu har jag varit tråkig och skrivit superseriöst.


Apropå ingenting alls så ska jag boka min nästa tattoo snart, har råd nu så det är lika bra att passa på. Systra mi ska skaffa en till också så vi tänkte göra det together, två är starka tillsammans!