onsdag 29 december 2010

I AM YOUR BOSS

Igår när jag satt, i godan ro, vid min stationära chakbrak dator så blev det så att jag fick ett virus.
En trojan tror jag bestämt att det var eftersom den tog sig in lite i smyg, ja helt plötsligt hade jag en blå bakgrundsbild där det stod, med stor röd text: "I AM YOUR BOSS". Jaha tänkte jag, har jag fått en chef, då har jag två. Så "reboot"ade jag om skiten och så var det löst. Dem försöker alldeles för hårt nu för tiden, men dem verkar ha glömt att det finns nåt som heter backup...

Så idag var jag ledig och tog mig till närmaste shoppingmall för att inhandla nyårs outfiten och det gick bra. Gillar att jag skrev choppingmall först, slakteri?
Så nu har jag en fin lång klänning och ett par korallfärgade klackisar att bära för att inbringa det nya året.

Jag fick ju som sagt en Babyliss Easy Curl av min daddy DJ så den provade jag idag och lockade hela håret, åh, önskar jag hade lockigt hår for real!



´