måndag 3 januari 2011

2010 i bilder





2010 började ungefär såhär. Jag vaknade med huvudvärk och få minnen av slutet på 2009.

Början av 2010 var mest kall och snöig.

Sedan kom solen och det började sakta bli vår.

Jag skaffade min första tattoo och det gjorde ont.

Strax efter det var det dags att dra till Italien med klassen!

Där drack de mycket kaffe.

Plus att det var superfint och ganska varmt.

Sedan åkte vi hem och det var lite tråkigt, det var en av de mysigaste semestrarna någonsin.

Så blev det tredje gången gillt för mig i Edsbrorevyn, fast jag ska ju förstås fortsätta!

När vi kom hem var det dags att ta farväl av älskade SFG och fortsätta ut i vuxenlivet.
Det var otroligt sorgligt.

Men vi festade av tiden med dunder och brak i alla fall!

Bara två dagar senare började jag på mitt första jobb, på Huddinge Sjukhus.

Även om jag jobbade mestadels av sommaren hade jag fortfarande tid att spela Skip-Bo.

Och att åka ut till landet.

Där Sassas katt hade fått små bebisar och det var nog det sötaste jag sett!

Sedan fyllde jag 19 år och sommaren var nästan slut.

Och då blev det självklart fest!

Jag fotade Rosmaries möhippa...

Och hennes bröllop.

Jag och systra mi stack till Puerto Rico, men det hela började med ett försenat flyg och två magsjuka tjejer.

I Puerto Rico var det varmt...

Och fint.

Och jag och syster skaffade matchande tattoo's!

Sedan åkte vi hem till kalla Sverige där SD hade blivit inröstade vilket kändes riktigt illa.

Det blev fin och röd höst.

Och jag och Mina gick och såg vår nya älskling Marina.
Bild från http://www.rockfoto.nu/artists/Marina%20and%20the%20Diamonds/gig/20101122/13930/photos

Sedan kom vintern och det blev kallt och snöigt och jag jobbade på och gjorde inte så mycket mer.

Nyåret 2010 blev lite mer lyckat än det förra och jag kommer ihåg mestadels av kvällen!

År 2011 ska bli ett bra år, vet inte vad som ska bli bra men nåt ska det väl bli hoppas jag.

Gott Nytt År!