söndag 15 maj 2011

Hjerteknuser


Om man kunde vara kär i ett bildredigeringsprogram så hade jag varit det nu. Lightroom 3 är så jävla najs att fixa i, börjar förstå lite mer nu och vad man kan göra, och det är faktiskt så att möjligheterna är nästintill oändliga. Gah!
Och nyss spillde jag ut en flaska vatten över laptopen. Smart. Så nu sitter jag med fönen och blåser på tangentbordet. Hoppas den håller.
Men, som sagt så har jag blivit lite kär i Lightroom 3.


Från Italienresan för ett år sen. Ska dit om en månad igen ungefär!


Och en helt annan grej. Jag kom på igår natt efter Eurovision Song Contest(som förövrigt börjar bli mer och mer spårat) att jag inte hade lyssnat på Kaizers Orchestra på typ JÄTTE länge. Dom har släppt ett till album också och jag föll direkt för denna:

Kaizers Orchestra – Hjerteknuser

Här är videon som är amazing:



Nu ska jag åka och handla some stuff.
Ciao!