onsdag 18 maj 2011

Dr. Death Dentist


Oh snap! Fick ett brev från tandläkaren att nu måste jag dit och kolla gaddarna. Ser inte framemot det. För det första så är det obehagligt att nån helt okänd man/kvinna sitter och pillar med sina gummihandskbeklädda fingrar (som smakar banan och sprit) i min mun.
Och för det andra är jag 100% säker på att jag har hål i en tand, vilket kommer leda till ytterligare ett besök för att fixa det. Och det ytterligare besöker kommer att bli lite mindre trevligt än det första, och det första kommer inte ens vara trevligt.
Jag hoppas bara att jag är vid mina sinnens fulla bruk och tackar ja till bedövning, vilket min vän Linda inte gjorde och som hon ångrade bittert.
Och så kommer jag ju självklart få ytterligare en utskällning om att jag inte är tillräckligt noga med borstningen, även om jag använder tandtråd varje dag, borstar tills det kommer blod ur käften OCH sköljer med munskölj som jag tror innehåller syra eller något annat trevligt som sakta fräter bort min mun. Och efter att dom har skällt på mig kommer dom försöka sälja tandtråd och nån tandborste som kostar skjortan. Men det måste bli gjort.


Längesen man ritade i paint. Förutom att jag ser ut som en apa så är det ganska likt.
Jag såg seriöst ut så där sist jag var hos tandläkaren, spottade blod i typ två timmar efteråt.