lördag 21 maj 2011

Här kommer en tråkig lista.

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Probably zero
Vad tycker du om kärlek? Eh, det är väl trefligt
När kramade du någon sist? Todaayy
Saknar du någon speciell person? Ja, en hel del personer
Har du svårt för att bli kär? Det beror väl på
Är du singel? Nej, jag är gift med satan
När fick du senast en komplimang? Idag när jag bakade scones, haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja, en gång slog jag hakan i en byrå samtidigt, hihi
Hånglat med nån riktigt ful: Men vad är det för fråga ?
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, på en kväll som jag inte minns
Gjort något riktigt dumt? Ja, vem har inte ?
Gjort något du verkligen ångrar? JA
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nej, det vore coolt
Gjort nåt olagligt? Tror det
Fått din mamma att gråta? Haha, ja, när jag inte hörde min ifån ringa och hon trodde att jag blivit mördad
Slagit ner någon? JA! Jag ba nitah den jevelnnn
Skämts över dina föräldrar? Ja när far får utbrott på tanter med kundvagnar
Sagt jag älskar dig och menat det? Absolut
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ibland
Vilka kläder sover du i? Tjocktröja
Vad hatar du verkligen? Människor
Varit kär? Kom inte den frågan förut?
Är du ensam nu? Ja... FOREVER ALONE
Vill du gifta dig? Nej
Vill du ha barn? Nej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag, ingen annan får sova i min säng, sawwyy
Såg dig gråta? Alla person vi passerade efter att jag senast var hos frisören
Fick dig att gråta? Frisören
Du delade en dricka med? Delade en dricka med? What the I don't even..
Du gick på bio med? Anus bananus
Skällde på dig? Fadern
Sa någonting till dig och vad var det? Ja för det kommer jag ju ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nejj
Kramat någon? Ja, den frågan kom ju tidigare också
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Nej
Sjungit? Ja, all the time baby
Saknat någon? Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? Yeah
Systemkamera? Oh yeah!
Telefon på rummet? Eh, en telefon på rummet? Jag har min ifån
Egen dator? Hmh
Könssjukdom? Man får inte könssjukdomar när man jobbar på gyn
Bra kompisar? YEAH!