måndag 23 maj 2011

Snäll och korkad


Jag vill ha en voffe. I'm serious. Tänk vad mysigt och vakna på morgonen och gosa med en lurvig liten(?) sak som älskar dig mest av allt i världen.
Jag sitter och letar fina raser hela tiden, har en lista på min ifån's anteckningar som är ganska lång nu. Plus att jag tänker hela tiden på hur mycket pengar det skulle kosta för mat plus alla saker man måste ha till sin håriga vän. Och hur jag skulle lösa ett jobb/plugg och hunden.

Jag vill ha en ganska stor hund, gärna långt hår. Lite klumpig också. Gärna någon fin färg.
Här kommer lite raser som är feina.

Newfoundland

Lapsk vallhund

Samojedhund

Sankt Bernard

Weimaraner

Irländsk varghund

Grand Danois

Eh, man kan ju säga att jag vill ha en jävligt stor snäll, lite korkad och klumpig, men fin hund.