lördag 28 maj 2011

Money

Ibland är det så jäkla najs att gå in på sin bank online på interwebben och betala sina skulder. Och sen när man är klar med det lägger man över typ allt på sitt sparkonto.
Och nej, jag är faktiskt inte sarkastisk, det är underbart. Och nu har jag bestämt mig för att bli en supersaver. Jag menar, kläder behöver jag INTE. Jag behöver inte köpa smink, för jag sminkar mig typ aldrig längre. Jag behöver inget till mitt rum.
Såååå, jag ska chilla från allt sånt och se hur mina money staplas på hög. Och så får man ju restskatten snart(!) och jag har tagit en massa extrapass i sommar. Sweet.

Och jag har bestämt mig för att typ rensa ur min garderob totally, plus att jag ska rensa bland skor, väskor, och prylar. Sedan ska jag hyra ett bord på någon loppis och sälja skiten. Och jag lär ju tjäna storkovan i och med att det mesta jag har har jag aldrig använt, så då kan man sälja för ett bra pris!

I love it when jag kommer på något som jag verkligen vill göra, för då gör jag det. All in liksom.

Men nog om mina tråkiga pengaplaner så är det lördag morgon at the moment. Min syster sov här och vi kollade på skräckisar och åt vegohamburgare, mmmm.
Snart ska jag på bio och se Baksmällan 2. Aww yeah. Som att man inte har längtat som fan liksom.


Men nu ska jag vakna från min sockerbakfylla. Eh, ofta sockerbakfylla är ett ord? Det finns ett ord för sockerbakfylla, hahaha.
Åh, jag är så inte barnslig.
Hej svejs.