måndag 13 juni 2011

Like a BOSS!

Cha cha bloggen! I'm sooo fab idag asso. Ska dra ut på stan och ta en chailatte med Cissi och Krillan. Måste shoppa lite också, hallå är man storbloggare så är man! ;)
Sen i kväll blir det utgång med girlsen, ska köpa dyraste skumpan och spruta ut över alla mina fans, för ALLA vet vem jag är! Jag är ju storbloggaren! Hallå! ;) ;) ;) ;) ;)

Visst är jag söööt?? AWWW!!


SKJÖ! Jag har lite dålig humor idag mest för att jag är så jävla trött!
Btw. Asgammal bild på en tjej som nyss fyllt 18, som har försökt få håret blond men i slutändan fick någon slags gul orange färgblandning. Och som gjorde sina ögon mörka i Photoshop för att ha som profilbild på ansiktsboken. Suck.

Helgen var asnajs må jag säga, vädret kunde varit bättre men who gives a fuck. Vi träffade fiskare som pratade någon slags värmländska. Vi gick ut i skogen, missade stigen totalt och fick kämpa oss fram. Vi fiskade lite och jag höll på att träffa Ella och Linda med kroken(smidig). Vi drack alkohol. Vi åt. Vi kollade på film. Och ja, en massa annat trevligt!
Och det var ju även så, att bilen gick sönder precis innan vi skulle åka dit på fredagen. Eller vi hade redan åkt men vi stannade på Preem för att köpa färdkost. Och då tog det stop. Så där blev vi kvar och ringde desperat efter bilkunniga människor. Så vips så dyker några grabbar som vi är bekanta med upp. Dom följde nämligen efter studentflaken. Så ut ur en Volvo stiger några alkoholpåverkade grabbar ut och börjar mecka. Och vips så funkar bilen igen. Amazing.

När vi väl kom iväg var det för mycket för vissa, som somnade.
Linda ser lite mischevious ut.

Huset var fyllt av gamla tavlor och möbler. Så fint.

Lördagskvällen bjöd på fin utsikt över Skagern.
Linda och Oscar chillar som fan.


Beest!

På vägen hem körde vi om det andra gänget, like a BOSS!